دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام مدار بی قراری

ترانه : محسن شیرالی ، آهنگ : بابک جهانبخش ، تنظیم و میکس و مسترینگ : امیر حسین اویسی

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام مدار بی قراری

دانلود آهنگ بابک جهانبخش با کیفیت Mp3 28

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام مدار بی قراری :

مثل درد من تو دنیا هیچ مرحمی نیست

تو رو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست

این که سهم من نمیشی یه غذاب نا تمومه

مثل پرتگاهی می مونه که همیشه رو به رومه

زندگیم روی مداره بی قراری سپری شد

این طواف بی حیا مثل یه در به دری شد

راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم تو رو دارم یار ندارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام مدار بی قراری

♫♫♫♫♫♫

آخر دنیا همین جاست دیر یا زود پیر میشم

هر چی کابوس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشن

فکر باختنت منو با دلهوره درگیر کرده

زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده

زندگیم روی مداره بی قراری سپری شد

این طواف بی حیا مثل یه در به دری شد

راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم تو رو دارم یار ندارم

زندگیم روی مداره ، بی قراری

نظرات (۱)

عالی بود عاشقتم

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی