دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت :

بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه

تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه

تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه

تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

♫♫♫♫♫♫

من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی

چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی

درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم

اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی