دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو

ترانه : تورانداخت ، آهنگ و تنظیم : سل رکورد

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو

دانلود آهنگ ناصر صدر با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو :

شب من نداره دیگه بی تو رنگ مهتاب

می بینم تو رو توی خواب

مثل یک خورشید بر من بتاب

خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار

این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار

نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای انتظار

نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر صدر به نام خاطرات تو

♫♫♫♫♫♫

می خواستم تو رو فقط واسه ی این دل خودخواه

روزای خوشی شو کوتاه

عشق تو، تو دلم یک اشتباست

خاطرات تو، تو دلم موندگاره خسته ام از زمستون بی بهار

این چشای من هوای گریه داره روزهای خوب و پس بیار

نیستی پیش من دلم بهونه گیره خسته ام از شبای انتظار

نیستی تو شبم ستاره گوشه گیره سر روی شونه هام بذار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی