دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام بیخوابی

ترانه : یاس ، آهنگ و تنظیم : پیام شمس

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس با نام بیخوابی

دانلود آهنگ احسان حق شناس با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید احسان حق شناس با نام بیخوابی :

چرا هر لحظه بیتابم چرا هر شب نمی خوابم

نشستم خسته بیتاب خاطرات تنهام نمی زارم

بی تو حس بدی دارم به فردام امید ندارم

دیگه نمی گذره ساعت کاش میشد بر گردی پیشم

بی تو نمی تونم و دوریت سخته رفتی همه چی از اینجا رفته

کاش تموم شن این روزا بسه  می بینی قلبم بی تو شکسته

منو تو شدیم از این روزا خسته رفتی همه چیز از اینجا رفته

بی تو من میمیرم هر شب به خودم میگم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تودیگه  نمی تونم آروم بگیرم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تو نمی تونم آروم بگیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان حق شناس با نام بیخوابی

♫♫♫♫♫♫

فکرم دوباره درگیره کاش میشد یه بار دیگه

چشمام تو رو اینجا ببینه کاش میشد یک بار دیگه

بگی هستیم مال هم دیگه حتی یکم دیگه نباشه غم

منم هر جا برم باشی همراه من بی تو نمی تونم دوریت سخته

رفتی همه چی از اینجا رفته کاش تموم شن این روزا بسه

می بینی قلبم بی تو شکسته

منو تو شدیم از این روزا خسته رفتی همه چیز از اینجا رفته

بی تو من میمیرم هر شب به خودم میگم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تودیگه  نمی تونم آروم بگیرم

عشقم با تو بهشتم عشقم واست نوشتم

اگه بری من تنهاترینم بی تو نمی تونم آروم بگیرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی