دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک
Pouya Saleki Daram Miram دانلود آهنگ جدید پویا سالکی با نام دارم میرم

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی با نام دارم میرم با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید پویا سالکی با نام دارم میرم :

دارم میرم نه که آسونه رفتن واسم راهی به جز جدا شدن نیست

خداحافظ با چشمایی که خیسن با اشکایی که دیگه دست من نیست

دارم میرم ولی یادت بمونه

یکی دلواپس آرزوهاته

صدات میشنوه هر جا که باشه

یکی دیوانه ی غم صداته

یکی دیوانه ی غم صداته

نمی خوام عشقی پا بگیره میرم

بذار من واسه تو بمیره میرم

نپرس چرا چطور دلم میادش

شایدم تقصیر تقدیره میرم

نمی خوام عشقی پا بگیره میرم

بذار من واسه تو بمیره میرم

نپرس چرا چطور دلم میادش

شایدم تقصیر تقدیره میرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا سالکی با نام دارم میرم

♫♫♫♫♫♫

یه چیزایی عمیشه راز میشه

یه حرفا بین مردم می مونه

مهم نیست من کجای زندگیتم

مهم نیست من کجای زندگیتم

مهم تویی اینو یادت بمونه

نگی پیش خودت پا پس کشیدم

ببین آسون من از دنیات نمیرم

دعام شده یه تو خواب بمیرم

یا بد از تو فراموشی بگیرم

یا بد از تو فراموشی بگیرم

نمی خوام عشقی پا بگیره میرم

بذار من واسه تو بمیره میرم

نپرس چرا چطور دلم میادش

شایدم تقصیر تقدیره میرم

نمی خوام عشقی پا بگیره میرم

بذار من واسه تو بمیر میرم

نپرس چرا چطور دلم میادش

شایدم تقصیر تقدیره میرم

MP3 – 320

Pouya Saleki – Daram Miram

MP3 – 128

Pouya Saleki – Daram Miram

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی