دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام تو نخ میدی

دانلود آهنگ جدید علی مولایی به نام تو نخ میدی

دانلود آهنگ علی مولایی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید علی مولایی به نام تو نخ میدی :

تو نخ میدی که با سوزن تمام عابرا شرم دارن

زخم و می دوزن تو می خندی که بگن با خنده حال دلت چنده

نمی ترسی که مرموزن رمانتیکی ازم دوری و نزدیکی دلم

می سوزه اما حیف تموم شهر دل سوزن تو آتیشی

یه روز تو عاشقم میشی ولی فردا دیگه دیره

همه دریگره امروزن

دور میشی هر روز از خودت

می گذری از مرز تنت

نیستی و تو فنجون من گم میشه فال بودنت

جمع شده نحوه ی نگات  رو تقویم سال جدید

روزای تلخ من گمن روزایی که هیچکس ندید

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی مولایی به نام تو نخ میدی

♫♫♫♫♫♫

دور میشی هر روز از خودت

نیستی و تو فنجون من نیستی

جمع شده نحوه ی نگات  رو تقویم سال جدید

روزای تلخ من گمن روزایی که هیچکس ندید

دور میشی هر روز از خودت میگذری از مرز تنت

گم میشی تو سیاهیشون شبای خوب میبرنت

نمی گیره جای منو اون که نگاهش مریضه

نیست مثل شونه های من وقتی که اشکات میریزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی