دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام سهم من

به همراه امیر رشیدیان

دانلود آهنگ جدید بابک مافی به نام سهم من

دانلود آهنگ بابک مافی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید بابک مافی به نام سهم من :

تو نبودی اما یاد تو اینجا بود

حال من با یادت مثل اون وقت ها بود

خوبه که برگشتی توی این روزای سرد

هیچ چیزی اینجوری منو خوشجال نکرد

سهم من موهای تو سهم تو شونه ی من

سر بذار رو شونه هام عشق دیونه ی من

مثل اون وقت ها بخند دل پر از دلشورست

هنوزم با خنده هات آرامش تو خونست

آرامش تو خونست

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک مافی به نام سهم من

♫♫♫♫♫♫

حالا که برگشتی حالا که اینجایی

منو راحت کن از این همه تنهایی

حالا که برگشتی حالا که اینجایی

منو راحت کن از این همه تنهایی

سهم من موهای تو سهم تو شونه ی من

سر بذار رو شونه هام عشق دیونه ی من

مثل اون وقت ها بخند دل پر از دلشورست

هنوزم با خنده هات آرامش تو خونست

آرامش تو خونست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی