دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چشمای تو

ترانه : شهرام جلیلی ، آهنگ : سامان جلیلی ، تنظیم : معین راهبر

این آهنگ تیتراژ برنامه بعضیا می باشد.

دانلود آهنگ برنامه بعضیا با صدای سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چشمای تو :

چشمای تو حس و حال خواب من دست داره

نگاه من به سمت چشمای تو دست داره

کنار تو هر چی محاله داره ممکن میشه

با بودنت دل خوشیم دوباره مزمن میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام چشمای تو

♫♫♫♫♫♫

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده

این سرنوشت تو بودنت با من موافق کرده

به یاد تو هستم و عشق من عمیق تر میشه

مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه

همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیده تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی