دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام بی تابی

ترانه : کاظم موسوی ، موزیک : حمید عسکری ، تنظیم : پوریا حیدری
میکس و مستر : کوشان حداد

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام بی تابی

دانلود آهنگ جمید عسکری با کیفیت Mp3 128

 متن آهنگ جدید حمید عسکری به نام بی تابی :

نمیشه جای خالیت و با هیچکس غیر تو پر کرد

نمیشه هیچکس جز تو ، تو این خونه تصور کرد

به جونم می خرم درد و میگم درد واسه ی مرده

نبودت یعنی آرامش به خونه بر نمی گرده

دارم می میرم از فکرت  کسی فکر من اصلا نیست

کسی که می میره واست کسی غیر خود من نیست

تو رفتی زنده ام با این نفس ها که رو تکراره

ببین این زندگی با مرگ تفاوتی مگه داره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حمید عسکری به نام بی تابی

♫♫♫♫♫♫

تو می رفتی و می دیدم دلت قید منو می زد

می دونستم که وابستم ولی نه دیگه تا این حد

تموم آرزوم اینه یکم دلتنگ من باشی

بفهمی که یکی اینجاست که تو تموم دنیاشی

دارم می میرم از فکرت  کسی فکر من اصلا نیست

کسی که می میره واست کسی غیر خود من نیست

تو رفتی زنده ام با این نفس ها که رو تکراره

ببین این زندگی با مرگ تفاوتی مگه داره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی