دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام ساحل

تنظیم و موزیک : مجید یحیایی

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام ساحل

دانلود آهنگ مجید یحیایی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید مجید یحیایی به نام ساحل :

منو دونه های بارون توی ساحل تک و تنها

فکر تو توی خیالم چه قشنگه توی خیالم

چه قشنگه با تو رویا

حسرت دیدن چشمات توی دلواپسی شب

دل من تنگه عزیزم توی هر لحظه ی امشب

حالا چشمام و می بندم دستات و یادم میارم

غم بارون موج ساحل همه میگن که ببیارم

اشک من محو تو بارونه توی دلتنگی دریا

اما من بازم می بارم خیلی تلخه بی تو دنیا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مجید یحیایی به نام ساحل

♫♫♫♫♫♫

روی این شن های خسته جای پاهای تو پیداست

دلم با تو نبوده مثل طوفان تو دریاست

امشبم عکس قشنگت مثل دریا رو به روته

بودنت حتی یه لحظه حتی آرزومه

منو دونه های بارون توی ساحل تک و تنها

فکر تو توی خیالم چه قشنگه توی خیالم

چه قشنگه با تو رویا

حسرت دیدن چشمات توی دلواپسی شب

دل من تنگه عزیزم توی هر لحظه ی امشب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی