دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : پازل باند

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

دانلود آهنگ علی لهراسبی با کیفیت Mp3 320

متن آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی :

تو دلواپسی چشات اشکیه

نمیشه بگی دلیلش چیه

خستگیا رو از این خسته بگیر

چی می دونی از غم تو دل تنگ عقاب اسیر

که از دور باید نگاهت کنه گریه کنه دل سیر

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی

زنــــــــــــدونــــــــــــــــــــــــی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی لهراسبی با نام رهایی

♫♫♫♫♫♫

تو باعث شدی حواسم بره خودم حالم از خودم بد تره

تو دلت از همه چی با خبره

بمیرم برات که هر ثانیه چشمای تو به دره

هوا ابریه دل تنگ تو این همه منتظره

یه نگاه تو برام خاطره شده خاطره من جمعه

به خدا دل من معنی تو و عشقت و می فهمه

تو اتاق خودمم فکر تو هم و حالم و می دونی

تو که می دونی که فقط چی می کشه این عاشق زندونی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی