دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم

ترانه : رویا شکیب ، ترانه و تنظیم : سعید مدرس

دانلود آهنگ سعید مدرس بی دلیل خوشحالم

دانلود آهنگ سعید مدرس با کیفیت Mp3 128

 متن آهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم :

زندگی موج میزنه هر روز
توی قلب سیاهه این فنجون
من همه زندگی رو مینوشم
بعدش از خونه میزنم بیرون
یکی تویه وجود من میگه
از خستگی دست بردار
دیگه هیچ علتی نمیتونه
منو ناراحتم کنه انگار
من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
آره من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سعید مدرس به نام من بی دلیل خوشحالم

♫♫♫♫♫♫

چترمو برمیدارم میرم
داره بارون شدیدتر میشه
فکرای تازه توی ذهن من
مثه یه شمع شعله ور میشه
هیچ دوستی نمیبینم
شهر بی حوصله همه سردن
چرا از حرفای بی منطق
واسه یه لحظه بر نمیگردن
ولی من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
ولی من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
آره من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم
آره من بی دلیل خوشحالم
چونکه عشق داره میاد دنبالم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی