دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

Sirvan Khosravi Khaterate To دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو با بالاترین کیفیت

ترانه : امیر یگانه ، آهنگ و تنظیم : سیروان خسروی 


دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 10.4 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 4.20 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو

متن آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو :

برگای زرد منو یاد تو می ندازن

چه زود رسید پاییز بازم

اما اینبار تو مال من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن

غروبا دلگیر ترن

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سیروان خسروی با نام خاطرات تو

♫♫♫♫♫♫

اون روزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تو رو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثل یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابت و ببینم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی