دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

ترانه و آهنگ : میلاد فیاضی ، تنظیم : مهرداد عباسی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

دانلود آهنگ احمدی سعیدی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی :

هنوزم میشه با دستات یه دنیا مهربونی کرد

ببین بی تو چه داغونم تو رو جون چشات برگرد

ببین مرز جدایی رو چقدر باریک می بینم

تو نزدیکی به من اما تو رو تاریک می بینم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

♫♫♫♫♫♫

تموم این خیابونا قدم هات زیر بارون ها

بهونه ی تو رو دارن نمیشناسن منو تنها

هنوز عطر تو رو داره تن نمناک آغوشم

هنوزم اون لباسی رو که دوست داشتی می پوشم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمد سعیدی به نام میشه برگردی

♫♫♫♫♫♫

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

میشه برگردی بمونی کنارم بی تو زنده بودن و دوست ندارم

نمیشه دور از تو باشم عشق من از هر جا میگذرم بات خاطره دارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی