دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام غرور لعنتی

ترانه و آهنگ : امیرعلی ، تنظیم : مجید الماسی (دی جی بلک زینگ)

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام غرور لعنتی

دانلود آهنگ امیر علی با کیفیت Mp3 320

متن آهنگ جدید امیرعلی به نام غرور لعنتی :

چه سخته دوری از تو و صدای تو

کنار خاطرات تو به جای تو

حراس رفتنت داره می کشه

تمام آرزومو تو چشای تو

شکستن از تو و شکستن از خودم

از این که خیلی ساده عاشقت شدم

از این که بی هوا همیشه دیدمت

تو رو به هیچکس جز دلم نمی دمت

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیرعلی به نام غرور لعنتی

♫♫♫♫♫♫

چی میشه تو همیشه باشی

واسه یه بار بیای واسه همیشه سر به راه شی

از این غرور لعنتی یکم جداشی

همه بگن که تو دلیل خنده هاشی

من که با تو بهشته دنیام

تویی دلیل بودن و شروع فردام

اگه یه روز نباشی گوشه گیر و تنهام

بدون تو بغض همیشه لای حرفام

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

تو همش بهونه گیریات و می کنی و من تو رو نگاه می کنم

تو فقط می خوای که من از غمت بمیرم و منم دعا می کنم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی