دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام با نام تو رفتی

ترانه و آهنگ : علی دیباج ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : آرش عابدی

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام با نام تو رفتی

 

دانلود آهنگ امیر فرجام با کیفیت Mp3 320

متن آهنگ جدید امیر فرجام با نام تو رفتی :

گفتم یکم صبر کن نرو

یه حسی قبل رفتنت توی چشات بهم میگه

تو ماله قلب پاکمی فرشته ی نجاتمی

همیشه تکیه گاهمی

بمون و از دلت بگو تو ماله قلب پاکمی

تو رفتی و حالا دارم دوریت و باور می کنم

باشه اگه اینو می خوای بدون تو سر می کنم

اما یه چیز و فهمیدم وقتی آدم بد میاره

اگه یکی از ته دل دوست داره

هرگز تنهات نمی ذاره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر فرجام با نام تو رفتی

♫♫♫♫♫♫

یه عمری حسرت چشمای تو دنیام و لرزوند

همش فکر جدایی از تو این قلبم و لرزوند

بی خبر از آه دلم رفتی و من موندم و غم

اینجا نبودنت واسم ارزش دنیا شده کم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر فرجام تو رفتی

♫♫♫♫♫♫

تو رفتی و حالا دارم دوریت و باور می کنم

باشه اگه اینو می خوای بدون تو سر می کنم

اما یه چیز و فهمیدم وقتی آدم بد میاره

اگه یکی از ته دل دوست داره

هرگز تنهات نمی ذاره

دانلود آهنگ امیر فرجام به نام تو رفتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی