دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با کیفیت Mp3 320

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات :

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

بزار مهتاب پر نور شب من

زیر ابریشم ظلفت بمیره

ترانه با حضور تو ترانست

مگر نه بی تو با من همصدا نیست

اگر چه واژه بی من باز واژست

ولی ذهنم بدون تو رها نیست

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ابریشم موهات

♫♫♫♫♫♫

نمیشه واژه رو بی تو بفهمم

که شاعر باشم شاعر بمیرم

نمیتونم بدون تو بمونم

که بی تو رنگ خوشبختی بگیرم

ترانه با حضور تو ترانست

مگر نه بی تو با من همصدا نیست

اگر چه واژه بی من باز واژست

ولی ذهنم بدون تو رها نیست

فقط ابریشم موهات و کم داشت

غریبه ظلمت شب های تیره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی