دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام روزای دلتنگی
ترانه سرا : المیرا بهشتی ، آهنگساز : حسین سالاری مقدم

محمدرضا هدایتی

دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام روزای دلتنگی :

نشستم که این روزا بگذرن

روزهایی که دلتنگی دادن به من

نمی تونی که جای من باشی و

تا این حد تو دنیا تنهاشی و

بسوزی و بسازی و هیچی نگی

برات غیر ممکن بشه زندگی

بیانو بگیرن همه حس تو

فقط – بمونه با تو

یه کاری کنم از خودت بگذری

یه شب هر چی داری بذاری بگذری

بشینی به یه نقطه ای خیره شی

نشه غصه هات و به هیچکس بگی

یه کاری کنم از خودت بگذری

یه شب هر چی داری بذاری بگذری

بشینی به یه نقطه ای خیره شی

نشه غصه هات و به هیچکس بگی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام روزای دلتنگی

♫♫♫♫♫♫

توی لحظه ویرون بشه باورت

نمونه کسی دیگه دور و ورت

به دنیا و به آدما شک کنی

رو دیوار تنهایی تو هک کنی

تو باشی و روزای پر اضطراب

شبایی که با گریه میری به خواب

ندونی چی باشی برات بهتره

اونی که میاد کی قراره بره

یه کاری کنم از خودت بگذری

یه شب هر چی داری بذاری بگذری

بشینی به یه نقطه ای خیره شی

نشه غصه هات و به هیچکس بگی

یه کاری کنم از خودت بگذری

یه شب هر چی داری بذاری بگذری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی