دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی با نام قسم

ترانه : امید علیجانی ، آهنگساز : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران

سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید سامان جلیلی با نام قسم :

به یاد رفتنت هر شب به راهت خیره می مونم

چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم

تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم

تو که پای قسم خوردن همیشه اسمم و آوردی

کسی که عاشقت بود و خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه

برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو زخم میشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام قسم

♫♫♫♫♫♫

مهم نیست بر نمی گردی خاطرات تو نمی پوسه

جای تیغت رو قلب من هنوز زخمام و می بوسه

مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده

چه فرقی می کنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده

تو که پای قسم خوردن همیشه اسمم و آوردی

کسی که عاشقت بود و خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه

برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو زخم میشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی