دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام پشیمونی ۲

ترانه : کیارش پوزشی ، آهنگ : گروه سون ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مسترینگ : محمد کلهر

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام پشیمونی ۲

دانلود آهنگ شهاب بخارایی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام پشیمونی ۲

اگه باز بگی که دوستم نداری

اگه باز بری و تنهام بذاری

تو خودت خوب می دونی دوست دارم

تو بخوای ماه تو دستات میزارم

اگه هر لحظه ازم جدا بشی

یا بری پری قصه ها بشی

تو بازم خوب می دونی دوست دارم

همه دنیا رو تو دستات میزارم

اگه همه دنیا بگن آمدی و پشیمونی

باز تو چشات می خونم که با من نمی مونی

نگو که دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

دیگه منو بازی نده من دستت و خوندم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی بنام پشیمونی ۲

♫♫♫♫♫♫

تو بیا دنیاتو خندون می کنم

باغ دستاتو گلستون می کنم

همه ی ستاره های دنیا رو توی چشمای تو مهمون می کنم

تو همونی ، تو همونی ، تو همونی تو که ماه آسمونی

توی دنیا تو رو دارم تو همونی که توی قلب من می مونی

اگه همه دنیا بگن آمدی و پشیمونی

باز تو چشات می خونم که با من نمی مونی

نگو که دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

دیگه منو بازی نده من دستت و خوندم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پشیمونی ۲ از شهاب بخارایی

♫♫♫♫♫♫

اگه باز بگی که دوستم نداری

اگه باز بری و تنهام بذاری

تو خودت خوب می دونی دوست دارم

تو بخوای ماه تو دستات میزارم

اگه هر لحظه ازم جدا بشی

یا بری پری قصه ها بشی

تو بازم خوب می دونی دوست دارم

همه دنیا رو تو دستات میزارم

اگه همه دنیا بگن آمدی و پشیمونی

باز تو چشات می خونم که با من نمی مونی

نگو که دلم با دروغ که بی تو تنها موندم

دیگه منو بازی نده من دستت و خوندم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی