دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام یا هیشکی یا تو

Download New Song By Ali Abdolmaleki Called Ya Hishki Ya To

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی با کیفیت mp3 128

همه میگن که میری منو ترکم میکنی

نمیدونن بیشتر از هرکی تو درکم میکتی

نمیدونن منو تو جونمون بسته به هم

نمیدونن تو تمومه غم هامو کم میکنی

همه میگن که نباید به تو وابسته بشم

آخه مگه میشه من از عشق تو خسته بشم

اونا که نمیدونن منو تو عشق همیم

تازه میخوام همون که عشقمم ازم خواسته بشم

یا هیشکی یا تو

میخوا نگاتو

از من نگیری اون خنده هاتو

این دل به جز تو عشقی نمیخواد

میخوام صداتو  یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو دارم هواتو

از تو میگیرم دردو غماتو

از من نگیری این خاطراتو

میخوام چشاتو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام یا هیشکی یا تو

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

وقتی از من دوری تو

میبینم صبوریتو

کی دلش میاد آخه بگه که مغروری تو

وقتی انقد خوبی تو وقتی میمیرم بیتو

قلبمی میکوبی تو

تو دلم محبوبی تو

یا هیشکی یا تو

میخوا نگاتو

از من نگیری اون خنده هاتو

این دل به جز تو عشقی نمیخواد

میخوام صداتو  یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو دارم هواتو

از تو میگیرم دردو غماتو

از من نگیری این خاطراتو

میخوام چشاتو

یا هیشکی یا تو

یا هیشکی یا تو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی