دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام بنویس

آهنگساز: پازل بند ، ترانه‌سرا : مهرزاد امیرخانی ، تنظیم : پازل بند

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی بنام بنویس

دانلود آهنگ علی لهراسبی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید علی لهراسبی نام بنویس :

دونه دونه چیکه چیکه اشکام میریزه رو کاغذای خیس
تو که حال همه رو نوشتی حال دله مارو بنویس
بنویس از اونهمه غصه که تو دل دیوونه نشسته بغض منو بنویس
بنویس از عاشق دیروز که منو نمیشناسه امروز بد شدنو بنویس
کاغذ کمه دیگه غمو دردام داره قد دریا میشه
هر روز توی دنیا یه نفر هست که داره تنها میشه
من قلبی و نشکستم من خسته تر از خستم
با دستای خیسم میپوشونم اشکامو زیر این بارون
میسوزونم هر روز نفسامو توی غربت این زندون
من قلبی و نشکستم مغرورمو وابستم

 ♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی نام بنویس

♫♫♫♫♫♫

یه دفعه دیگه زیر بارون دیوونگیامو بنویس
تو همه ی ترانه ها اسمه اونی که میخوامو بنویس
بنویس از عذابای هر روز که میکشم از همه ی دنیا از یه بوم و دو هوا
بنویس از حالت چشمام هرکی ببینه میفهمه تنهام
هیچی دیگه نمیخوام
کاغذ کمه دیگه غمو دردام داره قد دریا میشه
هر روز توی دنیا یه نفر هست که داره تنها میشه
من قلبی و نشکستم من خسته تر از خستم
با دستای خیسم میپوشونم اشکامو زیر این بارون
میسوزونم هر روز نفسامو توی غربت این زندون
من قلبی و نشکستم مغرورمو وابستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی