دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوش خیال

آهنگ خوش خیال احمد سعیدی

دانلود آهنگ احمد سعیدی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوش خیال :

تو که تو خاطر منی گذشتمو دوست دارم
هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم
بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم
حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوش خیال

♫♫♫♫♫♫

تمومه لحظه هامو با خیالت عاشقی کردم
کنار تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم
همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم
نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم مال منی ببین چه خوش خیالم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی