دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام آی از عشق

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام آی از عشق

دانلود آهنگ علیرضا روزگار با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام آی از عشق

میدونستم از دستم میره

میدونستم بهونه می گیره

میدونستم خوبیهای من

توی قلبش جان نمیگیره

میدونستم از دستم میره

میدونستم بهونه می گیره

میدونستم خوبیهای من

توی قلبش جان نمیگیره

به هر بهونه ای که بود

می خواست از این خونه بره

کسی که رفتنی باشه

واسه جدایی حاضره

آی از عشق

ای وای از عشق

به رفتنش راضی شدم

فهمیده بودم که چرا

روزای آخری می گفت

بیا به هم بگیم شما

آی از عشق

ای وای از عشق

میدونستم از دستم میره

میدونستم بهونه می گیره

میدونستم خوبیهای من

توی قلبش جان نمیگیره

می گفت یه حسی بهم می گه

خوشبخت نمی کنه منو

اینجوری آماده می کرد مقدمات رفتنو

معلوم واسه ترک من یکی بهش انگیزه داد

رفتو بهم گفت که برام از خدا خوشبختی می خواد

آی از عشق

ای وای از عشق

میدونستم از دستم میره

میدونستم بهونه می گیره

میدونستم خوبیهای من

توی قلبش جان نمیگیره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی