دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود موزیک تیتراژ اول سریال گوزل به نام کاش بتونی با صدای ارشاوین

دانلود آهنگ تیتراژ اول سریال گوزل - کاش بتونی آرشاوین

دانلود آهنگ کاش بتونی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ کاش بتونی آرشاوین

عذابه بی تو عذاب
عادت من شده قرص های خواب
خیلی وقته رفتی و شکسته شدم
ذول نمیزنم تو آینه به خودم
کاش یکی حس کنه دردمو
که دل من چقدر تنهاست
کاش می شد یه روز
ببنیم تورو حتی اگه دلت منو نخواست
کاش بتونی
پیشم بمونی
پیر شدم تو اوج جونی
کاشکی خودتو برسونی
دل دوباره
آروم نداره
کی م
نو مینونه جز تو
آروم کنه با یه اشاره
کاش یکی حس کنه دردمو
که دل من چقدر تنهاست
کاش می شد یه روزی
ببنم تورو حتی اگه دلت منو نخواست
کاش بتونی
پیشم بمونی
پیر شدم تو اوج جونی
کاشکی خودتو برسونی
دل دوباره
آروم نداره
کی م
نو مینونه جز تو
آروم کنه با یه اشاره
کاش بتونی
پیشم بمونی
پیر شدم تو اوج جونی
کاشکی خودتو برسونی
دل دوباره
آروم نداره
کی م
نو مینونه جز تو
آروم کنه با یه اشاره


مچنین:

سریال گوزل خلاصه داستان قسمت آخر گوزل

دانلود آهنگ فارسی سریال گوزل – آغوش تو آرشاوین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی