دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام گندم

Download New Song By Alireza Roozegar Called Gandomدانلود جدیدترین موزیک علیرضا روزگار به نام گندم در بخش موسیقی تاپ ناز

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام گندم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

متن آهنگ علیرضا روزگار گندم

مثل گندم زاره رنگ موهات که آفتاب رو دیده

رو سرت خورشید یه برقی از نورش با طلا کشیده

آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده

غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیشکی ندیده

تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو

که هستی بلد مسیر عشقو تا ابد من دوست دارم تو رو

تویی عشقم نکنه یوقت قلبت نتونه کنار قلبم بمونه که خیلی خسته م

میدونه من دوست دارم تو رو

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جونم

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جونم

روی گندم دونه ی انار باغ گل چکیده مثل یار من توی خوابشم هیشکی ندیده

آسمون آبی روزایی که بی تابی دلت بریده

غصه ی فردا رو نخور که فردا رو هیشکی ندیده

تویی گندم من از تموم مردم فقط تو رو

که هستی بلد مسیر عشقو تا ابد من دوست دارم تو رو

تویی عشقم نکنه یوقت قلبت نتونه کنار قلبم بمونه که خیلی خسته م

میدونه من دوست دارم تو رو

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جونم

تو رو دوست دارم میدونی دوست دارم گندم عزیزم گندم ای جونم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی