دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام نفس عمیق

Download New Music Meisam Ebrahimi – Nafas Amigh

دانلود موزیک زیبای نفس عمیق میثم ابراهیمی در بخش موسیقی تاپ ناز

این آهنگ یکی از آهنگ های آلبوم تیک میثم ابراهیمی می باشد.

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام نفس عمیق

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

آهنگ نفس عمیق از میثم ابراهیمی

نفس عمیق بکش مثل خودم بگو که منم عشق تو ام
یه جوری نگام کن بریزه دلم هم نفسم عزیز دلم
داره آروم تو سرم صدات میاد دلم از خدا فقط خودتو میخواد
یه نفس از عشق تو توی دلم کم نکنی عاشقتم

بارونه شبونه چقد عاشقونه هوای تاریکو برق چشات
نفسای گرمت ضربان قلبت منو برده باز تو هوات
بارونه شبونه مارو میکشونه پای عاشق بازیه توی دل هم
یکیو دارم پیش خودم دیگه که تموم زندگیمه

نفس عمیق بکش دست منو بگیر توی دستت هیچ جا نرو
ببین چقد داغه دستای من حس می کنی یا نه عزیز دلم
از همه چی خاطره ساختی برام نمی تونم از فکر چشات درام
تو خود آرامشی واسه دلم میدونی میخوام باشی کنار دلم

آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام نفس عمیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی