دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام چشم تو

متن آهنگ و پخش آنلاین آهنگ

چشم تو انگیزه ی عاشق شدنو به وجودم داده
قلب من از دیدن زیباییات به تپش افتاده

Download New Music Mehdi Yarrahi – Cheshme To

دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام چشم تو

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download


متن آهنگ جدید مهدی یراحی بنام چشم تو

چقد موج موهات به دریا میاد چقد با تو ساحل تماشاییه
سرت رو گذاشتی روی شونمو چقد حس این لحظه رویاییه
موهاتو نبند و رها کن تو باد موهات وقتی که بازه زیباتره
کنارت پر از حس خوشبختیم تو که باشی این زندگی بهتره
چشم تو انگیزه ی عاشق شدنو به وجودم داده
قلب من از دیدن زیباییات به تپش افتاده
چشم تو انگیزه ی عاشق شدنو به وجودم داده
قلب من از دیدن زیباییات به تپش افتاده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مهدی یراحی بنام چشم تو

♫♫♫♫♫♫

مث خواب میمونه این لحظه ها که دستای تو توی دست منه
چه احساس نابی چه آرامشی .. وقت دلبستنه
غروب و نگاه تو و خنده هات منو حال خوبی که دارم باهات
تو گوشم بگو هستی تا آخرش تا من زندگیمو بریزم به پات
چشم تو انگیزه ی عاشق شدنو به وجودم داده
قلب من از دیدن زیباییات به تپش افتاده
چشم تو انگیزه ی عاشق شدنو به وجودم داده
قلب من از دیدن زیباییات به تپش افتاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی