دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید رضا شیری بنام دلم گرفته از همه

پخش آنلاین و متن آهنگ

ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی
به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

Download New Music Reza Shiri – Delam Gerefte Az Hame

دانلود آهنگ رضا شیری بنام دلم گرفته از همه

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download


متن آهنگ جدید رضا شیری بنام دلم گرفته از همه

غمم گرفته بعد از این تو روی زندگی بخند برام بخند
بدون تو دلم غمه برن همه فقط یه بار برام بخند
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی
به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی
به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا شیری بنام دلم گرفته از همه

♫♫♫♫♫♫

دلم گرفته از همه تو قلب من جهنمه نگو
به قلب من برو دوست دارم فقط تورو
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی
به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی
به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی