دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام دلداده

متن آهنگ و پخش آنلاین

همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست
مثه تو دیوونه تر توی دیوونگیای منه دیوونه مگر هست

 Puzzle Band Deldade   

دانلود آهنگ دلداده با صدای پازل بند

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

متن آهنگ دلداده پازل باند

عاشقی کردم که بشی یارم
من مجنون از تو دست برندارم
عاشقی کردی که بشم سرمست
من دلداده حواسم پی چشات هست
آخه دلمو میبری دوباره دل من دل بی قراره
هوایی میشم عزیزم سر به سر دلم میذاره
دل دیوونمو میبری هر دم تو شدی دوای دردم
خط و نشون کشیدم که دل به دلت ببندم
همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد
نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست مث
تو دیوونه تر توی دیوونگیای من دیوونه مگر هست
جانم جانم ای جان جان جانم ای جان
جانم جانم ای جان جان جانم ای جان

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پازل باند بنام دلداده

♫♫♫♫♫♫

آتشی دارم توی این سینه
که دلم هر شب تورو میبینه
آهسته آهسته میای به سمت من
پرسون و پرسون وای میپرسی حال من
من که دیوونمو مجنونمو مستم
وای عاشق دیوونگیای تو هستم جان
همش کار دلم بود اون غریبه آشنا شد
نمیدونی تو وجودم چه هیاهویی به پا شد
همش کار دلم بود بشم عاشقو سرمست
مث تو دیوونه تر توی دیوونگیای من دیوونه مگر هست
جانم جانم ای جان جان جانم ای جان
جانم جانم ای جان جان جانم ای جان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی