دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف

ترانه : سحر دهقان ، آهنگ : احسان غیبی

دانلود آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف :

ما زیر یک سقفیم اما نه تو عطر می زنی نه می خندی

من عاشق موهات تو بادم و می دونی موهات می بندی

چیزی ازت نمونده تو خونه جز سایه ای که میشه لمسش کرد

تو انقدر دردام و ندیدی که تو قلب من جات و گرفت این درد

دلواپسم سردت نشه وقتی چتر یکی دیگه برات بازه

من غرق رویای توام اما یکی دیگه رویاهات و می سازه

دلواپسم وقتی ازم دوری خونه برام مثل یه تابوته

ما زیر یک سقفیم هنوز اما اسم یکی دیگه حالا روته

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید احسان غیبی به نام زیر یک سقف

♫♫♫♫♫♫

تو سهم من از زندگی بودی سهمی که خیلی ساده رفت از دست

آرامشی که قبل طوفان چشات رو شکستن من بست

وقتی بهم میگی عزیزم چون اسمم یادت نمی مونه

چه انتظاری از تو دارم که تا قبل تاریکی بیای خونه

دلواپسم سردت نشه وقتی چتر یکی دیگه برات بازه

من غرق رویای توام اما یکی دیگه رویاهات و می سازه

دلواپسم وقتی ازم دوری خونه برام مثل یه تابوته

ما زیر یک سقفیم هنوز اما اسم یکی دیگه حالا روته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی