دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی
ترانه : رضا کیاسالار ، آهنگ و تنظیم : آراد آریا

دانلود آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی

دانلود آهنگ آراد آریا با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی :

کجا میره این جاده ی لعنتی کجا میرسم آخره این مسیر

کجایی که راه و نشونم بدی بیا لعنتی ردپام و بگیر

برای خدا هم شده رحم کن منو توی این جاده تنها نذار

برای یه لحظه به من فکر کن منه لعنتی رو به خاطر بیار

یه چیزی بگو راهم و ساده کن منه لعنتی گم شدم، گم شدم

تویی اون که داره صدا میزنه تو یا دچار توهم شدم

یه لحظه خودت رو نشونم بده خلاصم کن از التهاب کویر

دیگه پای رفتن نمونده برام رفاقت کن و رده پام و بگیر

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید آراد آریا با نام لعنتی

♫♫♫♫♫♫

منو با خودت سمت فردا بکش نجاتم بده از شب خط خطی

منو توی قلبت قرنطینه کن به دادم برس لعنتی، لعنتی

برای خدا هم شده رحم کن منو توی این جاده تنها نذار

برای یه لحظه به من فکر کن منه لعنتی رو به خاطر بیار

کجا میره این جاده ی لعنتی کجا میرسم آخر این مسیر

یه چیزی بگو راهم و ساده کن منه لعنتی گم شدم، گم شدم

تویی اون که داره صدا میزنه تو یا دچار توهم شدم

یه لحظه خودت رو نشونم بده خلاصم کن از التهاب کویر

دیگه پای رفتن نمونده برام رفاقت کن و رده پام و بگیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی