دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه
ترانه : حسین کشاورز ، موزیک و تنظیم : رامین بی باک

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه

دانلود آهنگ رامین بی باک با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه :

از تو گلایه ای نیست تو خوبی بدم من

نقش اشتباه باز عاشقت شدم من

تو خط به خط قصه غرورم و شکستم

تمام زندگیم و به پای کی نشستم

من تو خیال این که تو هم یه بی قراری

تا وقتی باشم با تو هیچکس و دوست نداری

اما نمیدونستم نمی مونی کنارم

می گذری بی تفاوت تا اسمت و میارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام اشتباه

♫♫♫♫♫♫

قول و قرارمون و به دست کی سپردی

تو تقصیری نداری تو که قسم نخوردی

جواب خوبیام دادی با یک بهونه

عشق پر از دروغت به یاد من می مونه

من تو خیال این که توام یه بی قراری

تا وقتی باشم با تو هیچکس و دوست نداری

اما نمی دونستم نمی مونی کنارم

می گذری بی تفاوت تا اسمت نیارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی