دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

ترانه : محسن حق نظری ، آهنگ : محمد عابدینی

تنظیم : ارژنگ تفدی ، میکس و مستر : علی ضیاء

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

دانلود آهنگ علی زیبایی با کیفیت Mp3 128

 متن آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو :

می دونم این روزا تو حس و حالمی

من تو خیال تو ، تو تو خیالمی

این حس و حال نو به دل من میگه

ما تا ابد شدیم عاشق هم دیگه

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی زیبایی به نام حال نو

♫♫♫♫♫♫

زمین و آسمون قلب من میون دستای تو جا شده

یه حس مشترک بین ما دلیل عشق ما دوتا شده

روزای سختی به دلم گذشت تا با تو معنی بشه زندگیم

پیش تو دست می کشم از خودم با تو نفس می کشه زندگیم

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می دونن به تو بد جوری وابستم

چشام و رو هر چی غیر عشق تو بستم

مثل دیونه ها دیونه تو هستم

همه می می دونن به تو بد جوری وابستم

♫♫♫♫♫♫

همچنین:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی