دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت
ترانه سرا: امیر گرایی ، آهنگ و تنظیم: بابک مافی ، میکس و مستر: سعید شایان

دانلود آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت

دانلود آهنگ بابک مافی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت :

هم آرزوم بودی هم عشق بد تا کرد
رویای تو منو بدجور تنها کرد
چشات دنیامو بهم نشون میداد
بعد از تو این دنیا از چشم من افتاد
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود

  ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک مافی با نام سکوت

♫♫♫♫♫♫

سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم

♫♫♫♫♫♫

سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم
سکوت کردم

خیلی دلم تنگه خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با تنهاییام جورم
خیلی دلم تنگه خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با تنهاییام جورم
خیلی دلم تنگه خیلی ازت دورم
بعد از تو خیلی با تنهاییام جورم
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود
سکوت کردم چون این انتخابم بود
سکوت کردن من حرف حسابم بود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی