دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام بهانه ی تو
ترانه سرا : سیاوش انور ، آهنگ : غلامرضا صادقی

دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام بهانه ی تو

دانلود آهنگ محمد اصفهانی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام بهانه ی تو :

یاد تو بر شیشه ی دل یک سره سنگ می زند

بر تن تار و پود من عشق تو چنگ می زند

بر لب این پنجره ها به آرزو گذشت آه

کجای کار من پیش تو لنگ می زند آه

تنها نشان من از تو بهانه ی توست

زیبا ترین گل گریه نشانه ی توست

چشم من خانه ی توست

عمری مسافر این شب بی سحرم

از کوچه های خیال تو می گذرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام بهانه ی تو

♫♫♫♫♫♫

فقط آیینه میداند زبان گنگ آب را

کجای این شبه ابری ببینم روی ماهت را

شده ی کابوس شب هایم که بی فانوس چشمانت

کجای جاده برگردم مسیر اشتباهم را

دوباره چتر باران را گرفتم بر سره گریه

نمی خواهم کسی بیند عروس اشک و آهم را

کسی دیگر نمی پرسد در این جاده چه می خواهی

که من حل کرده ام در معمای نگاهم را

تنها نشان من از تو بهانه ی توست

زیبا ترین گل گریه نشانه ی توست

چشم من خانه ی توست

عمری مسافر این شب بی سحرم

از کوچه های خیال تو می گذرم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی