دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

ترانه : پویا بیاتی ، آهنگ : فواد غفاری ، تنظیم : مهدی خیرخواهی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

دانلود آهنگ پویا بیاتی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید :

ممنونم از چشمی که برای دیدن من باز کردی

خندیدی و شیرین ترین صبح منو آغاز کردی

حالم سره جاشه تو که باشی همیشه کنارم

تنهات نمیذارم تو هم تنها نرو تنهام نذارم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

♫♫♫♫♫♫

حرفی بزن شعری بخون کام جهانم و عسل کن

بی من نرو با من بمون حال منو ضرب مثل کن

هر وقت می بینی منو حالم غرور انگیز میشه

هر وقت که چشمات و می گیری ازم پاییز میشه

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی