دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه Download Music

ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی ، تنظیم : سعید ساشا ، میکس و مسترینگ : محمد کلهر

دانلود آهنگ شهاب بخارایی با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه :

من تورو از دل و جونم توی دنیا میخوام
من تورو تو زندگیمو توی رویا میخوام
تو همه وجودمی دستای گرمم ماله تو
همه تارو پودمی حرفای خوبم ماله تو
از دست تو دیگه دیوونه میشم اینجا
رنگ چشم تورو هیشکی نداره اینجا
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام عاشقونه

♫♫♫♫♫♫

فرصتی نمونده باقی سخته از عشق تو گفتن
سخته حتی از تو گفتن از گذشته ها نوشتن
با صدای عاشقونه تورو فریاد میزنم من
اسم تو روزی هزار بار تو سینه داد میزنم من
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید شهاب بخارایی عاشقونه

♫♫♫♫♫♫
من تورو از دل و جونم توی دنیا میخوام
من تورو تو زندگیمو توی رویا میخوام
از دست تو دیگه دیوونه میشم اینجا
رنگ چشم تورو هیشکی نداره اینجا
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
♫♫♫♫♫♫
فرصتی نمونده باقی سخته از عشق تو گفتن
سخته حتی از تو گفتن از گذشته ها نوشتن
با صدای عاشقونه تورو فریاد میزنم من
اسم تو روزی هزار بار تو سینه داد میزنم من
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده
دیگه دستای قشنگت توی دست من نمونده
حسرت فاصله هامون منو به آتیش کشونده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی