دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

آهنگ خداحافظ عزیزم با صدای علی جهانیان 

این آهنگ نیز مانند آهنگ آه می کشم آهنگ تیتراژ جدید سریال فاطما گل  بسیار احساسی و زیبا است.

دانلود آهنگ خداحافظ عزیزم با صدای علی جهانیان

دانلود آهنگ علی جهانیان Mp3 320

متن آهنگ علی جهانیان به نام خداحافظ عزیزم

ی روز بهم میگفتیم که ما عاشق تریم

تا وقتی زنده هستیم کنار هم میمونیم

نمیدونم که چی شد  یهو از هم گشتیم

زدیم به زیر حرفا همو تنها گذاشتیم

برای من تو دنیا هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافظ عزیزم ( شش بار )

تگ دوم علی جهانیان به نام خداحافظ عزیزم

اما حالا گذشته بازم تنهای تنها

به یاد خاطراتت شب و روز تو رویام

غصه نخور عزیزم گذشته ها گذشته

جدایی منو و تو تقدیر سرنوشته

خداحافظ عزیزم ( شش بار )

برای من تو.دنیا هنوزم بهترینی

تا وقتی زنده هستم تو قلب من میمونی

خداحافظ عزیزم ( شش بار )

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی