دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام کوچه ها

ترانه : یاحا کاشانی ، آهنگ : فرزاد فرزین ، تنظیم : مهران خلیلی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام کوچه ها

دانلود آهنگ فرزاد فرزین با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام کوچه ها :

به هوات هنوزم عاشقونه چه تنها شهرو قدم میزنم
دیوونه وار تورو صدا میکنم سکوت شهرو بهم میزنم
من اشتباهی به تو دل نبستم دل به تو دادم که تو هم بشکنی
از هر طرف برم به تو میرسم تویی که آخرین پناه منی
هنوزم با عکسات تو بارون تو این کوچه ها راه میوفتم
همیشه تو قلبم میمونی این حرفو به هیشکی نگفتم
نفسهامو پای تو میدم که خندت به دنیا می ارزه
یجوری بهت تکیه کردم که پشت یه دنیا بلرزه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام کوچه ها

♫♫♫♫♫♫

تو هر وقت نباشی رسیدم به بن بست
قشنگتر از حست تو دنیا مگه هست
تویی که تنها تکیه گاه من هستی
تو هم چشم به راه من هستی
هستی ، همیشه هستی
هنوزم با عکسات تو بارون تو این کوچه ها راه میوفتم
همیشه تو قلبم میمونی این حرفو به هیشکی نگفتم
نفسهامو پای تو میدم که خندت به دنیا می ارزه
یجوری بهت تکیه کردم که پشت یه دنیا بلرزه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی