دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بی نظیر 

ترانه : پژواک انتظاری ، موزیک : عماد طالب زاده ، تنظیم : پیام هوشمند

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بی نظیر

دانلود آهنگ عماد طالب زاده با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بی نظیر :

یجوری تورو میخوام که حس میکنم هستی همه دنیام
یجوری عاشقت هستم که جز تو رو همه چشامو بستم
از چشات خسته نمیشم باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم تورو نبینمت تمومه کارم
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت

 ♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بی نظیر

♫♫♫♫♫♫

ساعتا به تو خیرم من عشقو از چشای تو میگیرم
واسه تو جونمو میدم باور نمیکنم به تو رسیدم
از چشات خسته نمیشم باور نمیکنم تویی پیشم
تو باشی دنیارو دارم تورو نبینمت تمومه کارم
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت
دنیامو دیدم تو نگاهت
بی نظیره صورت مثل ماهت
تورو واسه من همیشکی کرد
چشمای عاشق و بی گناهت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی