دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شادمهر عقیلی به نام وارث

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام وارث

پخش آنلاین آهنگ وارث شادمهر عقیلی

 

متن آهنگ وارث شادمهر عقیلی

با اینکه توی تقویم من و تو جز زمستون نیست

با اینکه زندگی کردن تو این شرایط آسون نیست تو این شرایط اسون نیست

با اینکه آرزوهامون به خواب و رویا محدوده

تا میتونی تحمل کن که تا بوده همین بوده که تا بوده همین بوده

من و تو زنده موندیمو به سختی زندگی کردیم

گذشته حال آینده من و تو وارث دردیم من و تو وارث دردیم

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

واسه یه لحظه ارامش ما هر کاری بگی کردیم

با اینکه بغضمون کهنه ست با اینکه سفره مون پر نیست

با اینکه خستگی های ما قابل تصور نیست

با اینکه تو شبامون نشونی از چراغی نیست

تا میتونی تحمل کن که خورشید اتفاقی نیست

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

گذشته حال آینده من و تو وارث دردیم من و تو وارث دردیم

من و تو زنده موندیم و به سختی زندگی کردیم

واسه یه لحظه ارامش ما هر کاری بگی کردیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی