دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام عشق ناب

دانلود جدیدترین موزیک حامد همایون به نام عشق ناب به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در بخش موسیقی تاپ ناز

Download New Music Hamed Homayoun – Eshgh Nab

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام عشق ناب

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download


متن آهنگ جدید حامد همایون بنام عشق ناب :

دیوانه ی توام دردانه منی تو عشق نابمو و جانانه ی منی
ویرانه بودمو تو جان من شدی آخر به حکم عشق خواهان من شدی
ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم
چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم
هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم هی هی برقصان و برقصان و برقصانم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد همایون بنام عشق ناب

♫♫♫♫♫♫

دیوانه ی توام دردانه منی تو عشق نابمو و جانانه ی منی
ویرانه بودمو تو جان من شدی آخر به حکم عشق خواهان من شدی
ساقیا امشب مست و دیوانم هی بچرخان و هی برقصانم
چتر دستاتو رو سرم وا کن حس کنم با تو زیر بارانم
هی بچرخان و بچرخان و بچرخانم هی هی برقصان و برقصان و برقصانم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی