دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید, موزیک, موسیقی

دانلود آهنگ جدید, موسیقی, موزیک, دانلود آلبوم جدید, آهنگ پاپ, آهنگ رپ, آهنگ راک

دانلود آهنگ جدید مهدی آذر به نام هنوز به یادته

دانلود جدیدترین موزیک مهدی آذر به نام هنوز به یادته به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در بخش موسیقی تاپ ناز

Download New Music Mehdi Azar Hanooz Be Yadete

دانلود آهنگ مهدی آذر هنوز به یادته


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download



متن آهنگ مهدی آذر هنوز به یادته

من برات قلبم بی طاقته هنوز

اون که تو بردی دار و ندارم بود

این دیوونه باز از کوره در رفته

هنوز به یادته هر روز و هر هفته

اشتباه کردم کجاشو آخ که میسوزم

تو عوض شدی من اون آدم دیروزم

خودم بهت دادم پر و بال بالمو چیدی

پرپر شدم واست نگفتی از چی ترسیدی

خاطراتت میکشه این جونو آتیش میزنه

از چی ترسیدی بیا قلبت هنوز پیش منه

من نتونستم که آخرم تو رو عاقل کنم

تو میخواستی که بری بازم من اینجا دلخورم

خاطراتت میکشه این جونو آتیش میزنه

از چی ترسیدی بیا قلبت هنوز پیش منه

من نتونستم که آخرم تو رو عاقل کنم

تو میخواستی که بری بازم من اینجا دلخورم

من به کی بسپارم خب توی دیوونه رو

کی تحمل میکنه جز من تو این خونه رو

من نمیتونم نرو نه من نمیتونم نرو

خاطراتت میزنه آتیش به این جون و تنو

خاطراتت میکشه این جونو آتیش میزنه

از چی ترسیدی بیا قلبت هنوز پیش منه

من نتونستم که آخرم تو رو عاقل کنم

تو میخواستی که بری بازم من اینجا دلخورم

خاطراتت میکشه این جونو آتیش میزنه

از چی ترسیدی بیا قلبت هنوز پیش منه

من نتونستم که آخرم تو رو عاقل کنم

تو میخواستی که بری بازم من اینجا دلخورم










نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی